اس ام اس دانشجویی خنده دار_98

الونک , جملات عاشقانه , جملات دلشکسته , جملات بزرگان , جملات غمگین , پیام , جوک ,دوستفا , ایما , شوک , آلونک , شیر , ناب , فیلم هندی , موزیک ,اهنگ ,

دسته بندی ها
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 39
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 121
  • بازدید دیروز : 26
  • ورودی امروز گوگل : 12
  • ورودی گوگل دیروز : 3
  • آي پي امروز : 40
  • آي پي ديروز : 9
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 13438
  • بازدید سال : 38483
  • بازدید کلی : 103296
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 13.58.15.223
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    V
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    عکس دختران ایرانی کلیک کن V HTTP/1.1 200 OK Server: nginx Date: Mon, 03 Mar 2014 07:27:33 GMT Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Connection: keep-alive X-Powered-By: PHP/5.3.28-1~dotdeb.0 X-Cache-Debug: / Content-Encoding: gzip
    برای مشاهده ی افراد بیشتر رفرش نمایید


    تبلیغات
    <-Text2->

    اس ام اس دانشجویی خنده دار_98

     


    اقا من تو ی شرکت مهندسی کار میکنم ( الان فهمیدین چه جای با کلاسی کار میکنم یا بازم توضیح بدم :) 
    خلاصهه یه روز یه کاراموز امد قرار شد فرمشو پر کنم داشت راجب کنکور میحرفید ومن که داشتم فرمو پر میکردم ی نگاه به تاریخ تولدش کردم اصلا دنیا دور سرم چرخید مگه میشهههههههههه؟؟ لامصب مگه میشه 75 بره دانشگااااه :0 بابا اینا یه پله از گودزیلاها پائین ترن نکنین انکارارووووووو
    بعد قبولی این عزیزاان
    من :(
    اونا :))))))
    اوستادا :((( :((
    و من بعد از دیدن قیافه استادا :)))))))))) 

    ==========================

    عاغا استاد اومده سر کلاس میگه یه زن و شوهر هستن یه بچه دارن به اسم مثلا وحید ،وحید از هفت سالگی هر روز میرفته برا خونه نون میخریده، حالا وحید بزرگ شده رسیده به پونزده سال و یه روز مامان باباش میبینن وحید نون نخریده و داره تو کوچه بازی میکنه باباش میره بیرون داد میزنه که وحید بیا ببینم ،وحید میاد ، بهش میگن نون نخریدی میگه (نه) و این نه یعنی آقا وحید یا عاشق شده زن میخواد یا میخواد بگه بابا ماشین مدل بالا بخر یا میخواد بگه بالا شهر بریم خونه بخریم ، یا پول تو جیبیش کمه ، خب حالا اگر شما جای بابای وحید بودید چکار میکردید ؟منم گفتم استاد میگفتم وحید بابا برو بازی کن خودم میرم نون میخرم !!! والا اااا خداییش فکر کنم تا حالا اینقدر قانع نشده بود

    ====================

    اقا ما به سلامتی رتبه 14 ارشد کامپیوتر شدیم میخوایم بریم شریف. اومدم خبر رو به مادرم دادم ببینید چی گفت :
    - تهران خیلی شهر بزرگیه ... پر از ادمای جور باجوره ... میگن خیلی خلاف توش زیاد اتفاق میفته ... خطرناکه ... میری میکشنت !! ... اصلا تو غلط کردی رتبه خوب اوردی... یه رتبه معمولی میاوردی همین گرگانی میخوندی دیگه ... 
    یعنی این برخوردش داغونم کردا ... الان له لهم ...
    یاد مادر مهران مدیری افتادم تو مرد هزار چهره ^ـ^
    اگه همه ازین مادرا داشتن دانشگاه شریف درش تخته میشد ! 
    ولی من میرم شریف مامان جون نگران نباش من کسی رو نکشم کسی من رو نمیکشه ... نا سلامتی بچه گلستانم ^ـ^

    ================

    دانشجویان عزیز مشروط شدین این ترم؟؟؟
    من که مشروطم
    خدایاشکرت که نمیگن باید اولیاتون بیان نمره هارو بگیم!!
    اون موقع باید کنارجوب با وایرلس میومدیم !
    خلاصه تحت هر شرایطی عضوی مجازی از وجود ماست0_o

    ==========

    یه پسره هس تو دانشکدمون قیافش شبیه بقیه پول خیار شوره ،
    اونوخت همیشه حلقه ازدواج میکنه دستش میگه میخوام دخترا فکر کنن ازدواج کردم !!!!
    مزاحمم نشن!!
    من اگه اعتماد به سقف اینو داشتم الان ...

    ============

    عاقا ما تو خوابگاهمون جن داریم!!باور نمیکنی؟؟؟!!! ترم دو که بودیم ساعت یک خواستیم بخوابیم من کولرو خاموش کردم ریموتشم گذاشتم رو فایل.هر کاری میکردم خوابم نمیبرد بعد یه ربع واسه دوستم اس ام اس اومد بعد یهو کولر خاموش شد!!! گفتم شیوا تو کولرو خاموش کردی اونم گفت مگه تو خاموشش نکردی؟؟؟!!!(یا ابالفضل)بعدش فریبا گفت بچه ها خفه شید دارید مسخره بازی درمیارید!!!وبعد از سه ثانیه 5نفرمون با جیغ و ترس از اتاق فرار کردیم!!!بله!یه همچین دانشجوهای شجاعی هستیم ما!!!

    ===================

    دانشجوی سال اولی : دانشجویی که فکر می کند با تحصیلات دانشگاهی می‌ تواند آینده‌ی بهتری برای خودش بسازد 
    دانشجوی سال دومی : دانشجویی که فکر نمی‌کند با تحصیلات دانشگاهی بتواند آینده‌ی بهتری برای خودش بسازد 
    دانشجوی سال سومی : دانشجویی که مطمئن شده است با تحصیلات دانشگاهی نخواهد توانست آینده‌ی بهتری برای خودش بسازد 
    دانشجوی سال چهارمی : دانشجویی که دیگر نه فکر می‌کند ، نه به چیزی اطمینان دارد و نه آینده‌ی برای خود متصور است


    ============

    یکی از فانتزی هایی که دارم اینه که .....
    تو آزمون اساتید قبول بشم(بعله الان دیگه فهمیدین که من فوق لیسانس دارمو بیکارم)
    اونوقت بشم استاد دانشگاه....
    بعد برم سر کلاس ...
    اونوقت به دانشجوهام بگم بچه ها راحت باشین از حالا نمرتون بیسته غصه نخورین ...
    بعد بچه ها بریزن سرمو رو دست بلندم کنن و...
    بگن ایول ایواله ایول... استادو ایوله ایول ......
    هی روزگار یعنی میشههههههههههههههههههههه ...........

    ---------------------------

    به سلامتی دانشجویایی که روز امتحان میپرسن چه امتحانی داریم؟
    به سلامتی دانشجویایی که زکات علمشونو سر جلسه امتحان به بغل دستیشون میدن.
    به سلامتی مراقبایی که شتر دیدن ندیدن
    به سلامتی استادایی که دو رو 10 میدن
    خلاصه به سلامتی همه اونایی که کمک میکنن ما مدرک بگیریم.

    ============

    عاگا امتحان فیزیک ما خیلی پاک برگزار شد 
    آخر سالن همه تقلب میکردن منم به مغزم فشار نیاوردم از دست نفر جلوییم نوشتم خخخ
    دخترا هم که خدا بده برکت رو مانتوشون نوشته بودن 
    یعنی من برا استاتیکم میخوام مانتو بپوشم برم سر جلسه امتحان

    =================

    مراقب چيست؟
    موجودي است ستم کار که تمام حواس رادارد/نقش دزدگيرراسر جلسه امتحان ايفامي کند/يک تله موش زنده

    =============

    ميدونيد چرا من واسه امتحان فردا اصلا sترس ندارم؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    اخه ميدونم صفر ميگيرم.........

    ===============

    کتاب درسی چیست؟
    یک نوع ترکیب شیمیایی بسیار سمی که به محض استنشاق بوی آن، مانند خرس به خواب زمستانی فرو رفته و با اولین بوسه سیلی مامان جون از خواب بیدار میشویم.

    =============


    سر کلاس یکی از بچه ها به استاد گفت : استاد کلاستون خیلی خشکه !
    استاد : خب شما بفرمایید چیکار کنم ؟
    من : استاد خیسش کن :))))))
    یعنی کلاس ترکید ! خود استاد داشت ماژیک رو میکرد تو حلقش بلکه خنده ش بند بیاد :)))

    ===================









     



    عکس دختران ایرانی کلیک کن

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جوره و آدرس softwarenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    nafas7628 - - 1394/12/14/softwaren
    گیسو -
    پاسخ:خخخخخخ - 1394/6/28/softwaren
    نگارییییی - من دوستامو میخام - 1394/2/28
    نگارییییی -
    پاسخ:ناراحت نباش - 1394/2/24
    raha - خعلیییییییی باحال بود
    پاسخ:خخخخ اره - 1393/12/23/softwaren
    زندگیت - پاسخ:ههههه - 1393/11/11
    هلنا -

    زیباترین دختر دنیا را در لینک زیر ببینید
    آپم به من سر بزن

    - 1393/10/8
    امین - - 1393/2/16
    ✿·٠•●♥نرگس♥●•٠·✿ - سلاملکم

    فرشاد خان وب خوفی داری ما لینکتون کردیم

    دوست داشتی بلینک
    پاسخ:لینک شدی نرگسی - 1393/2/11
    خ - عالی بود - 1392/11/14
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان